Z najnowszego raportu dotyczącego jakości finansowej oraz kreatywnej firm w Polsce, jednoznacznie wynika, że mamy się czym poszczycić. Z chęcią rodzime koncerny biorą udział w organizowanych targach, na których mogą się pochwalić swoimi produktami lub usługami i bezpośrednio nawiązać kontakt z klientem lub partnerem biznesowym.
Na takie targi decydują się małe i duże przedsiębiorstwa, a przygotowania do nich zaczynają się już kilka miesięcy przed planowanym pokazem. Budowa stoisk targowych trwa nawet kilka tygodni, a do tego potrzebny jest pomysł i odpowiednia aranżacja, aby całość przyciągała i sprawiała wrażenie dobrej zabudowy. Niemniej ważne są osoby, które będą wizytówką naszej firmy. Zazwyczaj wysyłani są trzej przedstawiciele, którzy są na tyle obeznani w sytuacji firmowej, aby sprawnie odpowiadać na pytania.
Ważnym jest, aby zainwestować w targi trochę środków finansowych i zasobów ludzkich – nie można na tym oszczędzać, bowiem udział w targach to swoista wizytówka danej firmy, którą ludzie będą wspominać długo.